Serwis farmaceutyczny
szukaj w farmacjaija.pl


W skrócie

Mobilny gabinet ,,Zdrowych Zatok” znów działa!

- 2013-11-12

Tracisz ważne momenty

Trwa kampania reklamowa „Ważne momenty” realizowana przez markę Stoperan. W ramach akcji producent zwraca uwagę, że biegunka może...

Jesienne przeziębienia

Ze statystyk wynika, że corocznie w okresie jesiennym co czwarty Polak łapie przeziębienie

Więcej chorych. Raport Centrum Informacji o Przeziębieniu i Grypie

W okresie od 1 do 30 listopada 2011 r. odnotowano 100 898 przypadków zachorowań i podejrzeń zachorowań na grypę, więcej niż przez cały...

W ramach kampanii edukacyjnej „Zdrowe Zatoki” Polacy mogą skorzystać z bezpłatnych badań przesiewowych w kierunku rozpoznania zapalenia zatok przynosowych. W listopadzie mobilny gabinet odwiedzi Łódź i Poznań.

W ramach ogólnopolskiego głosowania, w którym udział wzięło ponad 27000 osób, wybrano miasta, których mieszkańcy będą mogli skorzystać z bezpłatnych badań laryngologicznych. Specjalistyczny Gabinet „Zdrowych Zatok” od listopada 2013 r. do marca 2014 r. odwiedzi sześć miast na terenie Polski (zaznaczone na mapie w galerii artykułu).

Bezpłatne badania przesiewowe

Wszyscy zainteresowani badaniami będą mogli w nowoczesnym, specjalistycznym Gabinecie „Zdrowych Zatok” wykonać bezpłatne badania przesiewowe w kierunku rozpoznania zapalenia zatok przynosowych, skorzystać z konsultacji z lekarzem laryngologiem oraz otrzymać bezpłatne materiały edukacyjne. Osoby, u których badania wykryją niepokojące zmiany, są kierowane na konsultacje laryngologiczne.
W badaniach jest wykorzystywana innowacyjna metoda termowizyjna. Polega ona na ocenie różnicy temperatur pomiędzy tkanką zdrową a zmienioną chorobowo.

Kampania „Zdrowe Zatoki” również edukuje

„Zdrowe Zatoki” to pierwsza kampania poświęcona zdrowiu zatok przynosowych, w której ramach zostało przebadanych już blisko 80000 Polaków. Ogromne zainteresowanie, jakim cieszy się akcja, odzwierciedla skalę problemu – badanie TNS OBOP (przeprowadzone w październiku 2009 r. na reprezentatywnej próbie 1000 Polaków, którzy ukończyli 15 lat) wykazało, że ok. 4 mln Polaków ma problemy z zatokami. Powszechność dolegliwości sprawia, że niezwykle ważne są działania edukacyjne. Przedsięwzięcie, realizowane pod patronatem marki Ibuprom Zatoki, od lat wychodzi naprzeciw oczekiwaniom pacjentów, zarówno w zakresie propagowania wiedzy na temat schorzenia, sposobów jego rozpoznawania oraz leczenia, jak i prowadzenia badań przesiewowych w kierunku rozpoznania zapalenia zatok przynosowych w dogodnym, powszechnie dostępnym miejscu.

W tym roku organizatorzy szczególny nacisk kładą na edukację na temat sposobów leczenia zapalenia błony śluzowej nosa i zatok przynosowych poprzez kompleksową kurację, opartą na regularnym płukaniu jam nosa roztworami wody morskiej i na stosowaniu środków przeciwzapalnych oraz działających obkurczająco na błonę śluzową nosa i ujść zatok przynosowych.

Patronem ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Zdrowe  Zatoki” od samego początku jest Ibuprom Zatoki – marka firmy USP Zdrowie www.zdrowezatoki.pl

Relacje z trasy Gabinetu „Zdrowych Zatok” można śledzić na www.zdrowezatoki.pl.

Komentarze czytelników (0)
W skrócie (1 z 94) następny »
W skrócie (1 z 94) następny »
  • Ostatnio dodane
  • Najczęściej czytane

Mapa farmaceutów

Masz aptekę,
hurtownię leków?
Dodaj swoją lokalizację
na naszej interaktywnej
mapie.

Wyślij e-kartkę...

swojej rodzinie,
znajomym, bliskim
i współpracownikom...
a może nam?
1 2